Jak funguje helpdesk
HELPDESK je vám k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30.
Kontaktovat nás můžete:
Kontaktovat nás můžete:
- pomocí tlačítka ve vašem počítači - zadání ticketu
- telefonicky na tel. +420 723 777 482
Dokumentace, je-li součástí objednaných služeb je Vám dostupná na odkazu níže.
- telefonicky na tel. +420 723 777 482
Dokumentace, je-li součástí objednaných služeb je Vám dostupná na odkazu níže.
SLA - doba reakce
Garantujeme, že budeme reagovat v časech uvedených ve sloupci „Garance reakce“, nicméně se vždy snažíme reagovat v čase uvedeném ve sloupci „Cíl reakce“. Podmínkou uplatnění SLA je nahlášení požadavku do systému Helpdesk.
Vysvětlení pojmů
Helpdesk. Objednáte-li si balíček podpory, poskytujeme ji pro vaše požadavky v čase 8:00-16:30
Monitoring. Zahrnuje-li vaše služba monitoring, je poskytován v režimu 24/7/365 formou kritické notifikace našeho týmu na telefon.
Bezpečnostní dohledové centrum(SOC) 24/7/365. Využíváte-li nad rámec antivirového řešení SOC, všechny hrozby okamžitě vyhodnocujeme. Nejprve pomocí AI, následně v rámci manuální detekce. Vaši bezpečnost hlídají v režimu 24/7/365 bezpečnostní analytici s přímým nouzovým kontaktem na službu našeho týmu.
Monitoring. Zahrnuje-li vaše služba monitoring, je poskytován v režimu 24/7/365 formou kritické notifikace našeho týmu na telefon.
Bezpečnostní dohledové centrum(SOC) 24/7/365. Využíváte-li nad rámec antivirového řešení SOC, všechny hrozby okamžitě vyhodnocujeme. Nejprve pomocí AI, následně v rámci manuální detekce. Vaši bezpečnost hlídají v režimu 24/7/365 bezpečnostní analytici s přímým nouzovým kontaktem na službu našeho týmu.